El columpio asesino Durangon

Diska berriaren aurkezpen abestia.


La gallina diskoko beste abesti on bat.

.
Diska berria atera dute; Diamantes, oraindik ez dut askotan entzun. Pop estilora hurbildu dira beraien estiloa mantenduz. Ez daukat arazorik horrekin, baina aurreko diskak sakonagoak iruditzen zaizkidala esango nuke. Melodiak agian indar gutxiago dute… mutilaren ahotsa ezberdina somatzen dut, kantatzeko modua edo, beste pertsona bat zela ere pentsatu dut. Bilatzen egon naiz, ta naiz eta taldean aldaketak egon diren, ahotsa aldatu dutelaren informazorik ez dut aurkitu.
Durangon egongo dira Plateruenan apirilaren 2an. Zuzenean ez ditut inoiz ikusi, nik ez dut galduko.

El columpio asesino, myspace.
Deian aurkitu dut berria.

    • ibai78
    • Martxoa 10th, 2011

    Tranki saio en directo se van a macarrear fijo.El otro día comento el de radio 3 al poner una canción del nuevo disco(muy diferente a la idea que yo tengo del Columpio por cierto) que estuvieron tocando en acústico en radio 3 y sonaban más macarra que en el disco.

    Yo me apunto, si llevas tu el coche jeje

  1. No trackbacks yet.

Utzi erantzun bat

