Artfutura XXI

Bideoa; Sachiko Kodama eta Yasushi Miyajima.  “Morpho Towers”.

Atzo Artfutura erakusketan egon nintzen, Alhondigan. Beste gauza bat espero nuen egia esateko, ez nuen informazio gehiegi irakurri joan baino lehen eta arte erakusketa bat zela uste nuen. Arte digitala ez ezik, kultura digitalaren inguruan dauden proiektuak ere batzen ditu, artea, animazioa, iragarkiak edo zibermundua.  21 urteko historia duen Artfutura jaialdiaren ibilbidearen aurkezpen bat da erakusketa hau.

Artfuturako aurreko edizioen katalogoa.  Hemen

Gehien gustatu zaizkidan artistak…
Burdin fluidoekin eginiko eskulturak. Goiko bideoa. (eskultura hau alhondigan dago baina bere atzoko funtzionamendua ez dauka honekin zerikusirik… txarto instalatuta egongo al da?)
Daniel Rozin.  Peg Mirror.
Theo Jansen. Eskultura kinetikoak .  Beast.  edo  Rinocerose

    • la negra
    • Uztaila 27th, 2011

    Ez ez, eskultura da, burdin fluidoekin lan egiten du neska honek. Zeazki zer den burdin fluido bat, ba bideoan duzuna je je… nik azal imantaturen bat dagoela nonbaiten imaginatu dut baina…
    Erakusketan halako bi zeuden baina pintxorik ez ikusten… 1en borobiltxoak ziren… ta bestean ia ez zen ezer ikusten… gaizki instalatuta zeudelaren susmoa daukat…

    • ibai78
    • Uztaila 27th, 2011

    Mu guapo!! pero solo de pensar las horas que habra pasado delante del ordernador…ke pereza!!

  1. No trackbacks yet.

Utzi erantzun bat

